reklama

Viac práce

Nasledujúcu fotografiu prinášam nie preto, že by bola niečím extra zaujímavá. Je na nej billboard s banálnou politickou reklamou. Pobavil ma však komentár môjho desaťročného syna, keď tento billboard zbadal zo zadného sedadla nášho auta cestou do lamačského Tesca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

„To je aká haluz? Napísali, že viac práce a ešte chcú, aby ich ľudia aj volili! To by som musel byť blázon, aby som volil toho, kto mi chce dať viac práce."

„No..., niečo na tom bude. Ty by si tam čo napísal?"

„Ja by som napísal, že viac zábavy."

Nuž, keby vedel, že títo sa nám o zábavu už postarali...

Andrej Kučeravý

Andrej Kučeravý

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Moje meno vidíte pri každom článku na tomto blogu, v skutočnosti som však nikto. Zoznam autorových rubrík:  SpiritualitaBiohackingNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu