reklama

Me Too

Ešte nikdy som nenapísal článok, ktorým bezprostredne reagujem na situáciu, ktorá nastala pred chvíľou. Nuž, prečo nevyskúšať šiť horúcou ihlou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Pred chvíľou ktosi zazvonil pri dverách. Manželkina kamarátka sa vrátila z dovolenky a priniesla kufor, ktorý sme jej požičali. Ako tak stála pred dverami s tým kufrom v ruke, zažartovala: "Jmenuji se Vtěrka a budu u vás bydlet". Manželka sa obrátila s úsmevom na mňa: "Ty sa máš! Budeš bývať s dvoma babami." Odišiel som do svojej izby k notebooku, na ktorý teraz píšem, zanechajúc ich, nech sa na svojom sexistickom vtipe rehocú samy. Teraz rozmýšľam, či sa nepripojím k #Metoo.

Zatiaľ, kým si to poriadne premyslím, aspoň si do svojho súkromného archívu stiahnem jednú peknú pieseň. Pre istotu! Človek nikdy nevie, kedy ju zakážu ako ideologicky nevhodnú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Andrej Kučeravý

Andrej Kučeravý

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Moje meno vidíte pri každom článku na tomto blogu, v skutočnosti som však nikto. Zoznam autorových rubrík:  SpiritualitaBiohackingNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu